Zamieszczone przez gebek
Trwałość silnika 1.8 TSI 160 KM
Zwiń
X
-
Ferd, Ty po godzinach dorabiasz w jakim kabarecie ?
W każdym razie dziękujemy, że nam dałeś swoje "show" za friko :lol:ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andipZanim zamówię, to wcześniej chciałbym się takim Scoutem przejechać, a na razie centrala Skody milczy (wysłałem mailem pytanie, czy w woj. śląskim jest taka możliwość). Może to z powodu przeprowadzki, którą rzekomo mają, a może nie wiedzą co napisać. Scout jest drogi, ale w porównaniu z innymi ma wiele zalet: nie jest to typowy napompowany suw z małym bagażnikiem, ma ten napęd na 4, jest podwyższony (nie przyhaczy o krawężnik), dobry silnik i niezłe wyposażenie. Myślalem też nad Nissanem Kaszkajem 2.0 140 KM benzyna, ale tak: dach mam tuż nad głową, brak możliwości jazdy testowej takim silnikiem, a jechałem 1.6 117 KM i za słaby, podobno kiepska obsługa klienta po zakupie (centrala jest w Budapeszcie), drogie części. A w ogóle to prezentuje się bardzo efektownie w wersji I-Way.
Jak na tego Scouta mam tyle czekać, to jeszcze mi coś innego wpadnie w oko..Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Komentarz
-
-
Rok temu, szukając auta, również przyglądałem się Quashai-owi... I jakoś mnie nie przekonał do siebie :lol: Bliżej już było mi do Mitsu ASX, ale tam z kolei olsztyński salon miał dziwne podejście do klienta, jeżeli chodzi o jakiekolwiek pertraktacje cenowe (podobnie w salonie VW, gdzie w ogóle nie było mowy o jakichkolwiek rabatach). No i było kilka niedoróbek, np. "jeżdżący luźno" podłokietnik kierowcy :diabelski_usmiech Dlatego wybór padł na SkodęDoświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BADYLPomijając wątek z "Fredem", a skupiajac się na rzeczowym tj. TSI dodam od siebie, że mimo wad silnika TSI/TFSI (który silnik ich nie ma) w moim następnym aucie będzie biło właśnie takie serducho pozdrowinka :wink:
nowa Octavia III ma "podobno" mieć zmodyfikowany 1.8TSI (info z innego wątku)
132kW (180KM) 5100-6200 & 250Nm 1250-5000
vs
116kW (160KM) 4500-6200 & 250Nm 1500-4500
;-)Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
ten silnik 180 KM z tego to czytałem to chyba juz mocno zmodyfikowany ten nasz. Na pewno nie będzie tradycyjnego termostatu tylko klapki sterowane silniczkami sa elektrycznymi, ponoć dzięki temu rozwiązaniu będzie szybciej się nagrzewał a przez to mniej palił. Podobne rozwiązanie jest w oplu i z tego co opowiadali mi koledzy z opla to lubi się często psuć, no ale VW przecież "robi niezawodne" silniki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Zorrrafik11,
dopisz pewnie jeszcze Start&Stop ...
z drugiej strony taki sam silnik ma być w Audi A4, może go sprawdzili wystarczająco...Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Zorr132kW (180KM) 5100-6200 & 250Nm 1250-5000
Zamieszczone przez rafik11ten silnik 180 KM z tego to czytałem to chyba juz mocno zmodyfikowany ten nasz.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TippoZamieszczone przez Zorr132kW (180KM) 5100-6200 & 250Nm 1250-5000
(w sumie to takie gdybanie)Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Zorra może do skody będzie szedł inny, w końcu Czesi podali inny poziom Nm
(w sumie to takie gdybanie)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TippoZamieszczone przez Zorra może do skody będzie szedł inny, w końcu Czesi podali inny poziom Nm
(w sumie to takie gdybanie)
co do gratisów w 1.8TSI to jak silnik ma w parametrach np. 160KM od 4500-6200 obr to nie ma siły, aby on w którymś pojedynczym punkcie nie miał więcej niż 160KM. Po prostu tak równo w przyrodzie to nie ma, więc wyskakuje mała górka gdzieś w połowie miedzy 4500-6200 tj. przy ~5200obr.
co do samych modyfikacji to ten "nowy" 1.8TSI łapie Nm szybciej i trzyma dłużej, może być turbina ciut zmodyfikowana a może układ oddechowy.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Gwarancja się skończyła, Skoda się wypięła więc czas coś z tym zrobić...
Czy komuś udało się ustalić co konkretnie trzeba wymienić żeby spać spokojnie?
W ASO usłyszałem ,że w zasadzie to trzeba wymienić cały rozrząd...no ale wiadomo, co w się usłysz w ASO to przez 2
Mechanik z którym rozmawiałem twierdzi ,że przy okazji trzeba wymienić osłonę/pokrywę rozrządu gdyż drugi raz ciężko ja przykleić - podobno montowana jest na klej. Czy ktoś może podać numer tej osłony?Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andrzej111....Mechanik z którym rozmawiałem twierdzi ,że przy okazji trzeba wymienić osłonę/pokrywę rozrządu gdyż drugi raz ciężko ja przykleić - podobno montowana jest na klej...Pozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
Komentarz